Roller coaster...

De senaste dagarna har verkligen varit en total känslomässig berg & dalbana. Från att ha varit superglad tidigare i veckan, till att bli apfull & ovän med Jan i tisdags, till att gråta inför Jean-Bernard igår... Vi tar det i ordning:

PDAC-konferensen/fylleslaget
Smurto-Ida lyckades på något vänster missa alla sviter med ordentlig mat, däremot fanns det inte ett enda rum som inte hade fri tillgång till alkohol... Kombon, överpeppad Ida, noll mat & obegränsad tillgång till vin - inte lysande. Innan dess hade jag dock superkul, minglade, skvallrade & fick komplimanger för min lilla vintage-klänning. Kring tolv var dock moi slut som artist, tog en taxi tillbaka till huset med Jan, only problem, när vi kom dit ringde Rasmus upp mig...moi hamnade i trots-mood & insisterade på att åka tillbaka. Vilket Jan vägrade, så det slutade med att jag åkte tillbaka själv & lämnde honom bakom mig. I detta läget var moi alltså fortfarande happy, happy, happy...
 
image346

Kommentarer
Postat av: Ewqe

Sjukt snygg klänning!!:)

2008-03-10 @ 16:51:09
URL: http://mikqwe.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Var karlek vid forsta ogonkastet. Fick den for $20 & da slangde killen i affaren med ett balte pa kopet! :)

2008-03-10 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0