Spark...

Kommer ni ihåg när jag flippade över den där facebook prylen förresten? Den där som går ut på att man ska bedömma vilka man kan tänka sig dejta & så får man reda på vilka som hade vela dejta en själv... Anyway, den rullar på så smått fortfarande & idag fick jag denna lilla lista skickad till mig som täcker de personer som de facto lämnat ett omdömme till varför de skulle vilja dejta just moi:

This is a summary of reasons that people gave when asked "Why would you date Ida?"

1. cute (10 votes)
2. hot (7 votes)
3. fashionable (1 vote)
4. outgoing (1 vote)
5. personality (1 vote)
6. smart (1 vote)

Eeeh, hur ska man reagera? Lite roligt är det förstås, men samtidigt... Eller nej, egentligen är det nog mest roligt! I'm cute, I'm super cute, and a little bit hot as well! And I'm blond and I have a position at UofT! Wee, go me! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kan bara säga: Vad var det jag sa? Hihi
:P Hoppas du får kul med öööööle ;)

2008-03-15 @ 05:49:04
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Yes, you're right! :) Fast man far ta det for vad det ar, uppskattning for nagot som jag inte ens behovt anstranga mig for! ;)

2008-03-15 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0