There is something...

Vet ni hur det är när man har 'talat ut med någon', kommit överens om att man ska gå vidare eftersom man är så viktiga för varandra, & ändå är det något som inte stämmer? Så känns det nu med Rob - från min sida beror det på att jag känner att jag inte får kontakt med honom, men jag kan inte låta bli att undra vad det är som inte funkar för honom... För han beter sig minst sagt konstigt just nu. Suck. Anyway, har lyckats sätta upp en telefontid med Megha senare i veckan, ska bli så skönt att få prata av mig lite/skvallra med henne!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du, konstigt = något ät fel. Jag vill inte påstå att jag vet precis allt som är aktuellt i sitsen, så det är svårt att ge råd, men se om du kan snacka lite med honom. Försök ta reda på vad han tänker. Är du orolig för honom? Berätta det isf för honom, att du är väldigt orolig och undrar vad som pågår, för att det känns väldigt konstigt. Kan det vara att hon väntar barn? Kan det vara att han är hemligt kär i dig? Jag ber om ursäkt om jag lägger mig i vännen, men konstigt hos vänner som är i stressad situation är inte bra. Kram!

2008-03-13 @ 19:51:34
Postat av: Ida

Du behover absolut inte be om ursakt, jag ar glad for all input som jag kan fa - for arligt talat kanner jag mig helt lost. En av de skummaste invandningarna till att lamna PhD-tjansten & Toronto sa har langt ar bla 'There are no birds here'...

2008-03-13 @ 22:22:53
Postat av: Ida

& du har helt ratt, jag maste ta upp detta med honom, for nagot ar det. Fast jag drar pa det, Rob kan namligen bli extremt analytisk nar han ar stressad = kanns som om man ar fem ar gammal & blir undervisad...

Kram!

2008-03-13 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0