Walk of shame...

Allo! Fab fest igår; hade superroligt, pratade massa klättring, knöt nya kontakter & kom på något oväntat... Dessutom hälde moi i sig rätt försvarliga mängder vin = today I'm Debbie Harry (mitt alter ego de dagar då jag är dekatdentrisig, bakfull & ett med gårdagens smink...)! Klockan blev tre innan vi bröt upp från Helens & Renee's fest - orkade inte åka hela vägen hem till mig utan vi tog alla en taxi ned till Rasmus & Mattias hotell. Walk of shame är väl alltid sådär lite småpinigt-roligt, men det var ju helt klart en ny upplevelse att köra hela konceptet på Radissons frukostrestaurang... Well, någon gång ska alltid vara den första! :) 

image341
Soo...så här såg jag ut igår & så här ser jag ut idag! Så jag gissar att det kvalar in som dagens outfit! Klänningen är den som jag köpte till Rob's födelsedag, kommer inte på vad märket heter & är för trött för att orka kolla (typ 5 timmars sömn). Anyway, har börjat inse att den gigantiska geologkonferensen som är här i Toronto fram till på onsdag kommer att innebära ett mer eller mindre non-stop festande = det lär bli några fler 'dagen efter outfits'... :)

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Åh, men jag älskar din dagen-efter frisyr!

2008-03-08 @ 18:31:20
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Um, visst ar den helt fab! Kanner mig ratt mkt 'glamour'! :)

2008-03-10 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0