Yeees!

Bästa nyheterna/tvära kast i Idas liv! Har precis pratat med min handledare Jörg, vilket som vanligt var en rätt stressande upplevelse (eftersom han tycker att resten av mänskligheten är idioter), MEN denna gången slutade det inte med att moi kravlade in på kontoret paniskt funderande på om jag är en tänkande varelse eller en amöba! Denna gången hände detta:

1) Jag fick, beröm! Två gånger sa han att jag hade varit jätteduktig! Två gånger! Under kan inträffa!
2) Jörg har kommit fram till att jag troligtvis inte kan fixa med allt labbarbete här = om allt går vägen är moi of to Mexico om 4 veckor! Sweet, sweet, sweet! Får jag åka hade det verkligen varit den absoluta, mest ultimata tajmingen i världshistorien! Jag får dra iväg från allt jobbigt & jag behöver inte se Rob packa upp & åka tillbaka till Lady de Winter! Istället kommer moi att sippa drinkar nere i värmen! Oh, hoppas hoppas! Nu håller vi tummarna allihopa, eller hur?!

Mexico, Mexico, Mexico!


Kommentarer
Postat av: Jo

Håller krampaktigt tag om tummarna =)

2008-03-16 @ 10:21:12
Postat av: Ida

Thanks Beb! Det gor hela skillnaden att veta att ni haller pa mig! Kram! :)

2008-03-17 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0