1 cent...

Jag begriper inte vad det är som gör det, men varje gång jag äter lunch med Laura får vi så grymt dålig service! Föreslog att vi skulle lämna 1 cent som dricks (major förolämpning), men Laura såg så skärrad ut vid blotta tanken att jag lät bli att driva igenom det. Fast nästa gång en kypare inleder mitt restaurangbesök med att kasta menyn på bordet tänker jag inte ge 15% i dricks, for sure! Anyway, lunchen var god & vi fick fortune cookies tillsammans med notan! Moi älskar fortune cookies! Fast lite småunderligt fick jag två i min kaka - innebär det att båda räknas eller enbart den första? I don't know... Den jag läste först stämmer dock väldigt väl in på min allmänna inställning till att alltid göra saker & ting kind of last minute... 'It is better to get something done late than never'  

 Laura &  Moi!

Samtidigt så stämmer ju den andra lilla lappen in rätt väl den med... 'It is during difficult times that true friends become apparent.' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0