A sad Victoria Day...

Igår var det förövrigt Victoria Day här i Canada (alltså, varför de firar englands drottning med en helgdag & knasiga mängder fyrverkerier orkar jag inte ens sätta mig in i) - vilket slutade mkt ledsamt i vårt hus. Chinny fick något slags anfall, ragglade runt & 'såg spöken'. So, nu ligger det & balanserar...antingen blir hon bättre typ nu eller så tvingas vi avliva henne. Sure, jag har gnällt över att hon är katten från helvetet, men nu när hon är dålig & Isolde bara deppar hoppas jag verkligen febrilt att hon ska kämpa sig tillbaka till sitt gamla vanliga irriterande jag. Dessvärre så är väl verkligheten den att det bara är en fråga om tid, katter & njurproblem har aldrig varit någon hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0