Best thing with civilization?

Moi är ju som bekant ett stort fan av smink & har alltid varit av uppfattningen ju mer desto bättre (med vissa väl valda undantag). Men jag måste ju erkänna att det kändes lite mysko att sminka mig imorse... Vilket är en mkt intressant känsla. Because, this is moi som vi talar om! Moi som yttrat minnesvärda citat så som:

'Men shit... Neeej, nu känns denna dagen inte så himla bra längre! Hur kunde jag glömma att sätta på mascara på de undre ögonfransarna?!'

image430
Moi i smink & knottbett!

& hur underligt det än känns så måste jag ju konstatera att det känns himla bra, eftersom jag inte alltför länge sedan dött en liten aning av att tvingas spendera en hel helg, bland folk, utan smink. Denna helgen, funderade inte över det speciellt mkt! Vilket innebär att jag nog börjar komma över mina ärr, har inte längre ett behöv av att dölja dem = major personlig utveckling!

Kommentarer
Postat av: Katta

hahaha :D
Naww, djur är helt enastående och speciellt när dom surar. Jasså du är från Lund, jag bor precis utanför ;)

Ha en toppen dag!

2008-05-27 @ 10:09:28
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Ida

Um, de ar sma gladjespridare allihop!

2008-05-27 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0