Brunch.

Oki, egentligen ska jag val inte ata brunch nu utan snarare frukost (halv nio har), men sager brunch iaf eftersom jag tanker pressa svampomellet & rostat brod med jordgubssylt. Hade helst velat ga till Beauty's, som pa riktigt ar varldens basta frukoststalle, men det kraver faktiskt sallskap & jag orkar inte umgas fullt sa mkt med belgarna idag. Det kommer att bli over load i vilket fall som helst, speciellt nar det galler Jan. Han ar snall, det ar inte det, men pa nagot satt kanner jag hela tiden ett latt stank av irritation fran min sida. I dagslaget beror det nog mkt pa att han hela tiden hintar lite vagt om att han skulle kunna flytta in i Rob's gamla rum. VIlket inte kommer att handa, ever. Det rummet maste ga till nagon speciell, antingen en tjej som ar wonderful eller en kille pa tva meter med surfaraxlar som, citat fran Isolde, 'kan trimma var hack'... :) & min taniga kollega faller sa inte in i nagon av de kategorierna (han kan fa pa sig mina laderarmband, de som ar kopta i barnstorlek...).

Kommentarer
Postat av: ma

Har han tankar att bli din vägg-i-vägg-granne! Håll fast vid tanken om behovet av en trädgårdsmästare.

Något annat. Lilla barnbarnet skall heta Rut Edit Kristina (vet ej stavningen), och kallas för Edit. Hon döps idag i Umeå. Farmor stickade en liten underbar kofta (som bara farmor kan göra)till henne och farföräldrarna inkl gammalmormor var överförtjusta i den. De hälsade alla till dig så gott och önskade lycka till.

2008-05-11 @ 09:43:33
Postat av: Ida

Ja...& det kommer aldrig att handa. Har pratat med Isolde om det, sa nu ar risken for eventuella misstag ocksa bortrojd. Hade hellre flyttat... Men en tva meter lang surfarkille kan fa flytta in vilken dag som! ;)

Rut? Well, tur att de valde Edit i sa fall, fast jag hoppas pa ett h i slutet! Vad gulligt av farmor, & jag forstar om de blev glada - hon ar sa himla duktig! Halsa sa jattemkt till dem alla!

2008-05-11 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0