Ehum, hobbyalkoholist?

Blev satt pa att skala potatis - vilket jag tycker ar en ratt trevlig sysselsattning (sa lange potatisen inte ar mjuk & skrynklig med groddar - har sa himla svart for groddar) - & stod & smagnolade for mig sjalv medan Jorg & Mara stressade med kottet. & sa slog det mig, det var nagot som saknades...bara det att jag inte kunde satta fingret pa det. Stod & funderade, men kunde inte for mittt liv komma pa vad det var. Sedan kom Jorg forbispringandes & satte ned ett glas rodvin framfor mig i farten - lugnet infann sig genast. Hepp, ar ju bara att konstatera att studentlivet i Lund har smaforstort ens forhallande till alkohol... For nog ska man val egentligen fixa att laga mat utan ett glas rodvin att sippa pa - only thing, det blir sa mkt mindre roligt om man gor det pa det viset! :)

Kommentarer
Postat av: Joel

om inte annat s ska det ju vara bra för hjärtat med ett glas rött då och då..

2008-05-04 @ 07:48:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Um, jag dricker naturligtvis endast & enbart rodvin i ett strikt halsosyfte!

2008-05-04 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0