Feg...

Har inte masat mig nedför trappen ännu - dumt, jag vet, men jag vill verkligen inte konfrontera Lynn en fredag eftermiddag! So, moi har ist tjingat lite mer med VISA-kortet! Således, är numera medlem i 'The Alpine Club of Canada'! Det märkliga är att det känns så himla bra, trots att jag tröstshoppar något oortodoxa saker idag. Jag menar, det är inte så extrem himla länge (3 & 2 år) sedan jag:
 
1) satt & deppade på trappen utanför geologen i Lund efter att ha brutit upp från mitt ex & yttrade orden 'Neeeej, jag måste bli full nu. Fast först måste jag köpa ett par rosa sandaletter, äger inga rosa skor ännu...  
2) kom överens med den enda kille jag någonsin varit riktigt hals över huvud förälskad i att vi skulle sluta träffas & ledset förklarade för honom att det kändes jättetungt & att 'Suck, det blir bäst på detta sättet - men jag tänker banne mig köpa de där blå mocka pumpsen jag gått & spanat på!'

å andra sidan kan man ju argumentera att det enda jag släpade med mig tillbaka från Mexico förutom alkohol var mina lack loafers från Tommy Hilfiger... Men så djupgående ska vi inte vara - det är ju ändå fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

back in business. jag är sämst på att hålla mig härifrån. :P

2008-05-18 @ 15:27:17
URL: http://misssmor.blogg.se
Postat av: mgs

Ida! Nu är det väl upplopp i hela Canada? Ett dommarbeslut som kan debateras och Ryssland vinner VM Guld!? Jag vill ha en första hands beskrivning när de första ryssättade medborgare sätts i koncentrationsläger

2008-05-18 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0