Gaah!

I'm off! & jag ar skitsen - har suttit & edditat a paper for a loved one way to long! Men jag ar ord-Hitler, sa nar jag val borjat kan jag inte sluta! :) Anyway, tror att det mesta ar fixat. En sak somjag helt sakert har bockat av fran min 'to do' list ar ogonfransarna. Satan i gatan vad ont det gjorde! Holl pa att do. Min kommentar nar allt klet var borttaget & jag kunde oppna mina stackars ogon igen 'OH THANKS GOD, I can see!'. Um, detta gor moi nog aldrig om igen. Eller, det blev ju fint & man ska ju aldrig saga aldrig (speciellt inte jag eftersom det i regel innebar att jag gor om exakt samma sak igen)... ;)

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad har du gjort med fransarna månne?

2008-05-23 @ 23:07:54
URL: http://misssmor.blogg.se
Postat av: joel

betyder ordhitler att man bara använder vissa sorts ord då?

Måste vara jobbigt för dig att skriva ;D

2008-05-25 @ 04:20:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Maja - fargat dem... Viste att jag inte skulle andvanda smink pa hela helgen sa lite fafangt fargade jag dem morkare. Ingen tokforandrig men hjalper upp lite! :)

Joel - Exakt, de enda ord man far andvanda ar however & thus... ;)

2008-05-26 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0