Growing up?

Vad ar det forovrigt som gor att det slar om i huvudet pa en sa att man helt plotsligt kan ata nagot som man tidigare har tyckt har varit vansinnigt ackligt? De senaste aren har jag utvecklats enormt pa just detta omrade & igar pressade jag i mig sa pass osannolika saker sa som kapris & syltlok, medan kvallens overraskning stod for rodbetor (trodde aldrig!). So, nu ar det i princip bara grona artor & kaffe kvar att bocka av! & sa vissa totalt outhardliga matratter sa som surstromming, haggis & polsa...

Anyway, fick potatismos tillsammans med min forell & kunde smaleende konstatera att just i det laget nar tallriken stalldes framfor mig sa var det ungefar den mest valkomna synen i varlden! & detta kommer fran moi, som skydde potatismos som pesten fram till for fem ar sedan. Ikvall alskade jag det intensivt & kande ett sug efter att livnara mig pa pressade rotfrukter under aterstoden av mina levnads dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0