I don't want to!

Har precis vinkat ivag Jorg till flygplatsen - & beviljats annu en dags ledighet! Sweet, inget SEM:ande for moi idag, istallet blir det:

1) Annu en stunds sovmorgon (sa trott, ska laga mig & vila ogonen ett liiiitet tag till)
2) Pool-tid, borjar bli lite brun (!), sa jag ska forsoka jobba vidare pa det...
3) Shopping!

& punkt nr 3 ar problemet. Eftersom jag inte har korkort kan jag inte lana en av bilarna utan maste forsoka ta mig in till centrum med hjalp av den lokala kollektivtrafiken... Uuum, ska ju bli intressant att se hur det gar. Vad jag daremot vagrar ar att aka in tillsammans med Hermanillo. Han har namligen erbjudit sig att aka in med mig & sedan folja med runt & bara mina kassar... Detta hade varit en total mardrom eftersom jag vet att han hade pratat non-stop (moi hade begripit kanske 15% av allt han sagt) & kant sig obekvam i affarerna. Dessutom, det hade kants hemskt att powershoppa med en 80-arig farbror som barhjalp! Nope, nar min Indienresa val blir av sa kommer jag att utnyttja min livvakt till att bara mina kassar, men det ar en STOR skillnad!  Antar namligen att jag kommer att forses med en ratt biffig man i, what 40-arsaldern, inte en liten farbror med laderhy & gammelmansskratt... 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag gissar att du i Mexiko lätt kan utnyttja din blonda man :P

2008-05-04 @ 17:10:53
Postat av: Ida

Det ar lite som i Brasilien har (fast inte lika illa) - man ar helt alien! Inte bara lite annorlunda utan som en vilt frammande fagel... Men vagar nog inte flirta till mig barhjalp, fixar det pa egenhand, har vet man aldrig vad som kan handa.

2008-05-04 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0