I'm fantastic!

Iiiiii! Happy! Efter dagens sista foredrag vaxlade jag nagra ord med Martin (min andra handledare) & han forklarade att han & Jorg var jattenojda med allt jag gjort hitintills. Pep fram ett litet glatt, men smaforvanat svar & Martin fragade mig om Jorg inte redan talat om detta for mig. Forklarade att sa inte riktigt var fallet, vilket resulterade i att Martin berattade att Jorg tycker att jag ar 'fantastisk'. Fatta! Fantasiskt! & det ar Jorg som vi pratar om! Whiii! Nu ska jag knata ut, ata nagot trevligt till middag & dricka ett glas vin i lugn & ro for mig sjalv - orkar inte dra ut med det belgiska ganget, for helt arligt ar de inte sa himla underhallande. Dessutom har de en tendens att sitta & slanga ur sig sma fattiga kommentarer om 'the Village', vilket enbart tjanar syftet att visa pa hur lite de vet om varlden & hur inskrankta de ar som personer... Well, off!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

grattis!

2008-05-10 @ 02:27:38
URL: http://queenpeach.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Blev sa himla glad for de orden - gjorde verkligen min dag!

2008-05-10 @ 05:17:29
Postat av: ma

Det gör gott och inger hopp att få höra ord som Martins. Det är synd att vi människor är så snåla med det. Kanske vi behöver utveckla något motsvarande beteende som våra vänner apor, att plocka löss på varann, för att visa uppskattning utan att känna oss generade/prestigeförlust.

2008-05-11 @ 09:59:59
Postat av: Ida

Jag vet, folk ar sa himla gnidiga med snalla ord! Helt fel - jag tror pa att forsoka gora andra manniskor glada! :)

2008-05-11 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0