I'm so cold!

Fast ärligt så ser jag ut så här just nu (klicka för att se små bilder stora) - fryser så att mina läppar är blå. Var kanske inte optimalt att sporta kjol med bara ben när det är runt nio grader & snålblåst ute... Oh well, vill man vara fin... :) Tröjan har jag hittat här på kontoret, har noll koll på vems det är men jag gillar den för den luktar skog! Ni vet så där lite mossigt, rökigt & tungt med inslag av gran & tall! En annan doftsensation som jag upplevde idag under min morgon power walk - palt hemma hos farmor! I have no idea vad de pysslade med i just det huset, men det var verkligen exakt så det luktade när jag gick förbi! Lite lätt nostalgivarning där ja... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0