Ironi, oh så underbart!

& medan jag argt förbannar dörren & önskar den evig plåga börjar min Mp3 spela Isolation Years lilla hyllning till den svenska folksjälen... 

My car didn't start this morning, and I just sat there a minute or two and then I banged my head against the wheel for a short while - I know that it doesn't help but I'm all right. It comes with a yellow, yellow, yellow cross on blue. That what comes with a yellow, yellow, yellow cross on blue. A yellow cross on blue...


What to say... Visste inte om jag skulle skratta eller gråta; är det min Mp3 som har något emot mig som person, eller är det verkligen på det viset att världen till 100% styrs av Murphy?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0