Kathryn...

On a different note - på lördagskvällen tillbringade jag rätt mkt tid med att prata med Kit (som var ansvarig för helgen). Världens trevligaste & gulligaste människa!

Kit - Well, I must say that I was impressed when I saw you today - never climbed out doors before, and you actually cleaned the second pitch after Jaime!
Moi - Thanks! Well, you sounded a bit worried when I was on the phone with you before we left Toronto.
Kit - Yeah I was, because this is a difficult place to go if it's your first time! And, when I saw you...Oh, I got so worried then! Because you look so much like a girl that was here a couple of years ago. Kathryn was her name, and she climbed about as hard as you do indoors. But she froze on Birthday Ridge, and I have never seen anyone that scared in my life! We had to lower her down, and she was completely devastated. But you, you just did it!


Kit!
Soo, lite konstigt detta med att jag återkommande blir jämförd med personer som heter Kathryn...samtidigt så kan jag ju glädja mig åt att jag var en positiv överraskning! :)


Kommentarer
Postat av: ma

Du har hittat flera nya, starka sidor hos dig.
Bamsekram

2008-05-26 @ 21:54:08
Postat av: Ida

Du - denna helgen var verkligen ett kvitto pa ens eget psyke (for alla som var dar)! & jag ar verkligen glad for hur jag reagerade - jag var helt lugn & helt fokuserad.

Kram!

2008-05-26 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0