Konflikt!

& imorse, at frukost pa en liten resturang & forsokte sedan fraga agarna hur jag skulle ta mig till konferensen. Vilket slutade med att moi stod & flirtade med tva poliser! Fun! De erbjod sig att kora runt med moi & leta efter byggnaden, men eftersom de precis fatt sin frukost var jag surt nog tvungen att avbojja & stressa ivag & leta efter en taxi... Var ett mkt tungt beslut, eftersom jag sa garna hade velat aka polisbil! Inte blev det battre av att taxigubben som jag fick tag pa var samst i varldshistorien. Kom iaf fram pa nagot vanster & har sedan suttit & nickat mig igenom den ena pinsamt daliga forelasningen efter den andra. Nu ska jag dra hem & fixa till mig infor kvallens bankett! Tjing!

Kommentarer
Postat av: ma

Så Dino -08 är redan igång. Är det en dryg vecka konferensen pågår? Några paleontologer från Lund som sökt sig dit?

2008-05-07 @ 21:30:36
Postat av: mgs

haha, så du fick inte åka polisbil....igen?
Angående taxichaffisar är dom antingen ashärliga eller as, det verkar bara exsistera de två typerna

2008-05-08 @ 17:43:39
Postat av: Ida

Ma - aker hem pa lordag kvall, framme i T vid halv tolv.
Nope, ensam som vanligt!è :)

Mgs - Jag fick inte aka polisbil. Men inte igen, har ju fatt aka tidigare! :) Shit, blir fortfarande varm i hjartat nar jag tanker pa den polisen...

Taxigubbar har i Montreal SUGER!

2008-05-09 @ 00:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0