Neeed food!

Dona May har typ tidernas samsta timing - varje gang som vi ar apstressade & inte hinner ata frukost sa dyker hon upp i tid & star & ser ledsen ut i koket medan hennes frukost kallnar & vi springer runt som huvudlosa hons. VARJE gang jag haller pa att svalta ihjal...ja, inte ar hon har iaf. Sa nu har jag en liten mental kamp med mig sjalv, pula i mig vad jag sjalv hittar i koket eller vanta lite till sa att jag far frukosten lagad at mig. Planen just nu ar att klunka i mig ett glas vatten & forsoka fortranga hungerkanslorna, for moi vill sa garna ha en proper breakfast! Frukosten ar utan tvekan det viktigaste malet under min dag - ar en frukostmanniska i sjal & hjarta. & just nu varker de bada - for Dona May is neglecting me! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0