Not a converse girl, part 2...

Ytterligare ett problem med mina nya skor som jag boooorde ha förutsett - moi's garderob funkar inte helt smärtfritt ihop med dem... Känner att jag behöver vara lite 'svår' för att sporta dem, & mina kläder går inte helt & hållet i den stilen, är mer åt preppy hållet - vilket är ungefär så mkt raka motsatsen som man kan komma... So this morning, oh my vad svårt jag hade att fippla ihop något att ha på mig! Detta blev resultatet - får väl konstatera att jag är i behov av att kitta upp mig på en del nya saker.

image432
Top - Jus D'Orange
Scarf - HM
Kjol - Boomerang (favorit & ständig räddning när det är panik!)
Skärp - mammas
Strumpbyxor - grafitgrå, ribbstickade
Väska - Mulberry, Bayswater
Skor - Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0