Not a converse girl...

Kommer intrippande innanför dörren igårkväll & möts av Isolde:

I - Oh, new shoes...
Moi - Yes! I really needed to buy comfy shoes as I'm climbing so much right now, climbing kills your feet's!
I - Um...

Tystnad, lite för lång tystnad...

I - Well they are nice! I guess that there is noooo problem wearing shoes like that today!
Moi - Ehhum... I don't follow...
I - Oh, it's just me being stupid - still referring to those type of shoes as boys running shoes!

Jaha, så moi har alltså lyckats köpa på mig killskor. Lyckat. Planen är nu att sporta dem under dagar med mindre smink, har inget större behov av att känna mig som en drag queen...

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha! Snacka fördomar alltså. Hoho!

2008-05-29 @ 07:57:18
Postat av: Ida

Moi? Oh nej! Aldrig! ;)

2008-05-29 @ 23:31:13
Postat av: Mariélle

Nu har jag funderat. Först och främst tror jag att jag är de praktiska sakernas outnämnda drottning, vilket är jättetråkigt med tanke på att jag själv älskar att få saker som egentligen inte fyller någon funktion alls förutom att vara heltokiga! Hur som helst, han har pratat ett tag om att han vill ha en ny förstärkare, men om en sådan kan komma i tid vet jag inte. Själv tycker jag att han borde investera i ett par täckbyxor/täckjacka och riktiga vinterskor, men det vill han själv inte ha. Det jag tänkte på som han kanske inte sagt att han vill ha, men som jag tror han kan bli glad av är en fungerande rengöringsserie för ansiktet (Tvätt, ansiktsvatten, återfuktning), eftersom han verkar tycka att dödssynden tvål alt. ingenting är en bra lösning. Är jag jätte praktisk och tråkig eller tror du det kan vara något som funkar?

2008-06-04 @ 10:50:49
URL: http://mariellenorback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0