Not that good...

Jaha, var ju lite latt osmart att dra pa shoppingtur nar man har tjockangest. Shit vilken deppig upplevelse - sag typ ut som Maud Olofsson i vad jag an forsokte satta pa mig. Stod tillslut bara ledset & glodde pa mig sjalv i provrummet & forbannade min amnesomsattning. Sedan gav jag upp & travade ut & kopte skor istallet, sa mkt mer tacksamt! Blev ett par marinbla lack loafers fran Tommy Hilfiger, men tjockangesten radde de inte riktigt bot pa... Med tanke pa hur mkt jag har vagt en gang i tiden & hur jag sag ut da sa ar dessa kanslor helt uppat vaggarna, jag vet, men det spelar ingen roll... Fornuftet kopplar helt enkelt ur, that's it. Jepp, nar det galler denna fragan forsvinner helt min logiska sida. Vilket suger.

image395
Efter min horribla shoppingtur drog jag ned till strandpromenaden, satte mig pa en bank, drack lite iste, & dinglade med benen. Betraktade solnedgangen, smahummade med i tonerna fran brassbandet som akte forbi pa gatan (de spelade pa ett lastbilsflak), & konstaterade som sa manga ganger for att livet (trots att det kanns motigt till & fran) ar alldeles, alldeles underbart!

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja, det är verkligen sjukt! Man säger ju "här går man" (herr gårman) man kan ju inte "fru går man"
Dåliga påhitt och det är väl feministerna som tycker att vårt samhälle är kränkade mot kvinnor suck!
Sveriges nya skit idé hade varit bättre om dom kokat ihop något bra istället som lönat sig för hela samhället.

Tack så mycket, det var en underbar picknick! :D

2008-05-05 @ 16:02:31
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Ida

Jag slas over hur mkt resurser som maste ga till bagateller, mindre an bagateller - ickeproblem! For arligt, hur manga gar runt & stor sig pa herr garman? & gor man det sa ar man inte riktigt frisk...

2008-05-05 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0