Oh Starling Darling JO!!!

Jo, Jo, Jo! Du skulle ha varit på TCA igår! Detta är scenariot - moi kommer dit efter en helvetisk spårvagnstur & skuttar bort till Jaime för att ge honom hans vanliga putt. Börjar dramatiskt viftande med armarna förklara varför jag är sen när jag inser att han håller i ett rep - som är fäst vid en annan klättrare. Stannar upp halvvägs genom ett utlägg:


Moi - Oh, by the way, HI! I don't think that we've meet before, I'm Ida!

Annan klättrare - My name's Martin...I guess that you might be the Swedish girl?

Moi - What have you heard about me, good things or bad things (ehum, & för dom som inte känner mig så där jätteväl...jag flörtade kanske en tiny liten aning)?

Annan klättrare - Åh, bara bra saker!


Moi dog av chock.


Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha, du måste ha blivit lite småchokad =)

2008-05-31 @ 18:37:52
Postat av: Ida

Men skojar du - min haka foll ned till knaskalarna. Well, den hade gjort det om det inte hade sett sa okladsamt ut att sta & gapa med oppen mun! ;)

2008-06-02 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0