Philosophical thoughts towards the night*...

Står & diskar, så slår det mig plötsligt - så fruktansvärt mycket enklare saker & ting varit om man bara hade kunnat nöja sig med mindre... Om man bara inte hade haft så höga krav: på sig själv, på andra, på vad man vill uppnå. Naturligtvis är jag tacksam för allt jag fått i livet, men jag vill mer & det hade varit så ofantligt mycket lättare om så inte varit fallet... Å andra sidan, det hade inte varit jag om jag inte hade haft den drivkraft jag har - det hade inte varit moi om jag inte hade levt på det sätt jag gör. För vad jag nog är mest tacksam för när det gäller mitt liv är att jag verkligen lever det, jag trampar inte på i ett vakuum - jag klättrar ständigt vidare, på det ena eller andra sättet.

* Oki, måste skaffa internet i huset - blir knäpp!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0