Pust!

Ehhehe..framforhallning ar nagot som varken jag eller kara bror ar begavade med. Insag namligen att det har med att boka boende dagen INNAN man de facto dyker upp nagonstanns ar lattare sagt an gjort. Faktum ar att paniken sa smatt borjade komma krypande nar sida efter sida upplyste mig om att man maste vara ute tre dagar i forvag. Tre dagar, det ar ju en hel evighet! Vad lever vi i for varld egentligen? Ska spontanitet motarbetas?!

Tillslut fick moi en snilleblixt & letade igenom mitt horribla hotmail konto (ar mkt, mkt, dalig pa att radera mail...) tills dess jag hittade den sajt som jag bokade mitt forsta boende i Toronto via - & vips sa har jag nagonstanna att bo nar jag kommer till Montreal! Visserligen bara for de forsta tva natterna, men hey nar man val ar dar sa loser det sig alltid pa nagot satt! So - happy Ida!

Kommentarer
Postat av: Jo

Så du ska till Montreal? Hur länge o vad ska du hitta på där? (nyfiken i en strut =))

2008-05-06 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0