Remember?

Angande alla tankar kring Valborg i Lund - & saknaden efter vin med skruvkork (mkt viktigt eftersom det var domt att misslyckas att minnas korkskruv), vindruvskrig & sapbubbleblasande - Jo, roligast ever, Martin & Henrik, eller Henrik & Martin, hur man nu valjer att se pa saken! Oh, kommer aldrig att glomma, nar polletten foll ned & du brot ihop! Sa himla fun, sa himla moi! :) Ahahaha! Hade gett vad som helst for att ha det pa film!

& nar jag anda satt & tankte pa det, kommer du ihag koftkillen (ocksa vid namn Martin)?! Oki, for ni som inte var narvarande - detta ar historien... Moi hade gjort ett av mina vanliga frisormissar = vara spontan. Vilket innebar att jag tokklippte av mig allt har (vi snackar typ 25 cm...). Vilket resulterade i tarar & Grieg pa repeat tills dess att fab Jo dok upp, forsag mig med rodvin, overtygade mig att glamma till mig & drog med mig ut till Lunds. Dar jag naturligtvis hade sjukt kul. & pa nagot vanster borjade jag prata med en kille som jag stotte ihop med dar & vi hade sa himla kul ihop. Soo, nar han var tvungen att lamna mig for att ga pa toaletten fragade han mig om vi kunde utveckla nagot slags pantsystem sa att jag skulle vara kvar nar han kom tillbaka. Vilket jag naturligtvis var med pa. Sa, han travade ivag till killtoan barandes mitt parlhansband & moi festade resten av kvallen i hans enorma, gra, Filippa K kofta! :) Vid femtiden pa morgonen bytte vi tillbaka efter att ha druckit Rom & Cola pa en Toga-efterfest (allt som serverades var vindruvor & romerska bagar)! Shit sa rolig kvall! :) Miss you Hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0