Så himla misslyckat...

So, igår samlade jag ihop alla mina pinaler vid 17.45 & knatade nedåt down town för att kopa min hjälm på MEC. Dessvärre är moi utrustad med tidernas sämsta lokalsinne - gick vilse. Jag vet att det i princip är omöjligt att göra det i nordamerika, med jag lyckades iaf... So, min lilla promenad ned till MEC tog i slutändan mer än en timme (ist för 20 min). Vilket resulterade i att moi stressade in på affären tio minuter innan stängningsdax - inte optimalt. & att prova ut en hjälm var bara inte att tänka på. Raffsade istället till mig en ny stegräknare & en talkkudde & rusade till kassan. Beslutade mig sedan för att det fick vara nog för dagen & knatade hem = ännu en timmes promenad, i högklackat. Var helt slut när jag drog min stackars kropp innanför dörren, & vad får jag se? Jo, min SILVA stegräknare som ligger på kistan i hallen & FUNGERAR IGEN! Vilket innebär att jag stressade runt som en tok i en timmes tid + avverkade, what 8-10 km?, i högklackat för en stegräknare som jag inte behövde & en sketen påse talk för $3.20!!!

image413

Kommentarer
Postat av: ma

Torkan är inte alltid bara dåligt. Behöver du inte båda två så skicka en till mig!
Kram

2008-05-21 @ 19:30:25
Postat av: Ida

Torkan?

Hade tankt se om jag kan byta in den sa att jag kan lagga de pengarna pa en hjalm ist, men om det inte gar sa skickar jag den till dig!
Kraam!

2008-05-21 @ 20:52:39
Postat av: joel

hehehe.. bättre gå än illa klättra ;D

2008-05-22 @ 00:54:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Nope, det ar ju uppenbart att du annu inte har forstatt charmen med att klattra - det ar alltid battre att klattra! :)

2008-05-22 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0