Sedan insåg jag...

Kände mig lite roligare idag så skuttade glatt bort till toaletten & fotade min outfit. Sedan insåg jag att allt jag har på mig är brunt... Oki, jag gillar brunt (tvärt emot min kära mor som RYSER över färgen ifråga, lite som jag när det gäller orange), men i måttliga mängder. & idag var så inte fallet...

image408
Linne - Marwin, brunt
Kjol - Saint Tropez, beige
Skärp - mammas, brunt
Skor - Bianco, bruna kilklackar
Väska - Banana Republic, brun...

& utomhus sportar jag beige trench från Tiger...& bruna solglasögon (farfars). Enda lilla färgklicken är min scarf från Mexico, men rätt mkt av betseln går i brunt de med. Neeej, så pansio jag känner mig nu! För det är liksom oki att klä sig i helt, raktigenom, enhetliga färger om man är 82 år (alternativt 82 dagar) - däremot inte fullt lika hippt när man fortfarande betraktas ha alla hemma...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0