The other problem...

& efter att jag fixat nagonstanns att sova trippade jag pa tysta fotter ut i koket, kokade mig ett agg (till en pumpernickelaggmacka), pressade mig ett glas apesinjuice & atervande till mitt rum med ett apple. So, lyckades unvika Hermanillo & traden (har helt slut pa uppslag om trad)! Nu...packa, avskyr att packa. Sa himla trist sysselsattning. Forstar mig inte pa mannsikor som har allt packat & klart dagar i forvag, hur lyckas de uppbada ork till det? Ta min farmor som exempel, hon packar typ sin vaska sa fort en resa har blivit bestamd, ma sa vara om den ligger ett halvar frammat i tiden. So, nar moi skulle till Australien for faltarbete 2006 sa kom forsta samtalet for att checka hur langt mitt packande framskridit tre veckor fore det att jag skulle aka. & sedan horde hon av sig varannan dag fram tills en vecka fore avfard da hon blev for nervos av att hora 'Eh, oh...jag har inte riktigt tagit itu med det an'. Nar jag packade min vaska? Drog igang klockan 02.30 - skjutsen till Kastrup kom 07.45... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0