Till viktigare saker än att klaga...

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? NEJ det är ingen vanlig dag för det är Josefins födelsedag, hurra, hurra, hurra! Massa, massa kramar darling Jo! Hoppas att du får en helt fab dag! Saknar dig massor & önskar att jag var i Lund just precis nu så att vi skulle kunna sporta lite glamour detta året med! :) Ska försöka slå en signal lite senare, dock blev ju dagen inte direkt som den var tänkt sig så vi får se när/om jag kommer in i huset igen! :) Har dessutom en klättrartid inbokad med Jaime till sju, så är jag inte inne i huset före klockan sex kommer jag att få krupp & dyrka upp ytterdörren med...min Mp3 eller mitt hårspänne? Faaaan, har inte ens en hårnål i min ägo för tillfället!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0