Tröst...

Moi är ett stort fan av att trösta mig själv med diverse onödiga inköp när livet inte riktigt flyter på så där lungt som man kanske hade önskat... Har därför knapprat in en beställning på konsertbiljetter åt mig & Isolde på Roy Thomson Hall - denna gången blir det cello (Candide). Nu tänker jag tröstknöla i mig min lunch & sedan gå ned & försöka styra upp detta på något vis. Hyser inget större hopp om att det kommer att gå smärtfritt dock...är glad om vi lyckas fixa det på något vänster över huvud taget. Oavsett så kommer eftermiddagen att bli smärtsam = tänker dra till MEC sen & köpa mig en klättrarhjälm. Anledning:

1) Shoppa gör mig glad. Jag är kvinna, så jag får känna så & erkänna det...
2) Jag kommer att se sjukt ful ut i den, & att skratta åt sig själv är en av de bästa kurerna mot allsköns motgångar, förtrett & rent & skärt elände! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0