Under the summer sun...

Knatade in till institutionen vid femtiden eftersom jag slitit med ett manus hela dagen. Supervarmt & jätteskönt - ingen jacka här inte (& jag är officielt tidernas mest frusna människa). Dock, vissa saker hade jag klarat mig utan... För det är ju så att solen lockar fram...eh, beteenden som inte riktigt går att förklara:

1) Alla tjocka medelålders, håriga, män slänger skjortan, bröstar ut sig & liksom vaggar fram. & ju hårigare & tjockare de är desto mer vaggar de. Jag kan för mitt liv inte begripa detta, & ändå kan jag inte låta bli att glo - de är lite som vandrande bilolyckor.

2) Alla narkomaner simultan sportar jeans-shorts. Stentvättade, avklippta jeans-shorts med superhög midja. Deras ben ser så pinniga ut där de sticker fram att typ Christer Lindarw blivit avundsjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0