Var spontan!

Oki, langar sa smatt tillbaka till Toronto - mitt rum, alla underbara & storstadspulsen. Men, en av de saker som jag verkligen kommer att sakna med Mexico ar att saker & ting fungerar lite sa dar halvknackit har. Sure, ibland ar det sjukt frustrerande, men samtidigt valdigt, valdigt charmigt! Nu ska det ju sagas att saker fungerar bra mkt smidigare har an i tex Brasilien (dar talamod verkligen ar en dygd), men det hander hela tiden saker & ting som ar lite...egna. & det gillar jag! Tokiga pahitt & innovativa losningar ar nagot som forekommer alltfor sallan i Sverige!

Sedan kommer jag ocksa att sakna Margaritas, refryed beans (!), min alskade apelsinjuice, yogan, poolen & varmen... Framforallt varmen tror jag, imorgon kommer det att vara 32 grader varm har, i Montreal 18 (& det ar typ varmt) - satan i gatan vad kallt det kommer att bli...

Nu - PACKA! Maste kliva upp vid halv fem snaret imorgon sa kan inte kora pa mitt vanliga 'Oj, hm...klockan ar tre, maste nog borja forsoka organisera upp allt nu, typ...'!

Lots of Love!

image397

Kommentarer
Postat av: Joel

Allt gott måste ju tyvärr ta slut någon gång.. ha en bra "hemresa"

2008-05-06 @ 07:33:17
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

I know... Men det hade ju varit skont att fa stanna bara ett liiitet tag till!

2008-05-06 @ 07:39:13
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Haha, ja det var en tolkningfråga :D

2008-05-06 @ 09:45:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Katta

Naaw, hur länge ska du stanna på andra sidan jordklotet? ^^

Haha, jo verkligen killen verkar ju vara allmänt korkad och hans kommentar "Jag vet om att ingenting kan hända, ingenting" Yeah right, om det tar fyr i något så händer det väl fan något. Sinnessjuka människor finns det gott om, haha :D

2008-05-06 @ 16:05:20
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: mgs

är extremt oaktiv nu för tiden känner jag, så flumbyrokrati lät väldigt skönt. Hoppas du har det bra och inte förgås i solen. Allt bra?

2008-05-07 @ 13:11:24
Postat av: Ida

TuMadre - Verkligen! & lika underhallande att komma pa nya upplagg fortfarande! :)

Katta - Ar i Montreal nu, men fran sverige raknat ar det ju fortfarande ratt langt borta, & planerar att stanna har minst 3 ar till. Beror pa nar jag ar fardig med min PhD & vart jag sedan tar vagen. & jepp, finns sjukt mkt markligt folk! :)

Mgs - Um jag vet... Kanner mig lite bortglomd av bror...

2008-05-09 @ 00:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0