Want to buy...

Orkar inte knata ut & fixa en dagens outfit bild idag, sportar för tråkiga kläder för det. Befinner mig just nu i en sådan där jobbig period då det känns som om jag inte äger något vettigt att sätta på mig över huvud taget. Ni vet känslan eller hur? Man står där & tittar tomt in i sin garderob, bläddrar haglöst igenom tröjorna i byrån, provar lite halvhjärtat något plagg, men innerst inne så vet man att man verkligen inte har något att sätta på sig. So, till helgen måste moi samla ihop lite ork & bege mig ut på shoppingtur. Tänker vintagekjolar & ett besök på American Apparel. Fast allra helst vill jag dra till MEC & köpa en sovsäck & karbinhakar...hupp, så skadad har jag blivit! :)

image406

Kommentarer
Postat av: sesilja

härligt utseende du har fått, var tacksam över det:)

2008-05-13 @ 14:54:35
URL: http://sesiljas.blogg.se
Postat av: Ida

Oj vad glad jag blev nu! Tack sa jatte, jattemkt!

2008-05-13 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0