A good start sets the day!

So, idag har varit en bra dag! Faktiskt en helt fantastisk dag! Vilket jag tillskriver den helt underbara starten som den hade. Han som alltid får mig att le hämtade upp mig vid halv nio i morse & sedan åkte vi iväg & åt frukost samt hade det första businessmöte jag haft i hela mitt liv. Fick nämligen en liten snilleblixt igårmorse när jag var skitsur på Julia (över att hon inte är lämpad att bo med andra människor) & han är kapabel att förverkliga den ideén! So, vi knölade i oss omelett med supergott hembakt bröd & massa te...


& sedan riggade vi upp de två laptops han tagit med sig & arbetade fram ett utgångskoncept som vi båda tror kommer att fungera. Nu ska han arbeta fram en prototyp & sedan får vi se var det hela bär, mkt spännande! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

oh jag ser ArcGIS boken... Nå kartprojekt kanske?

2008-11-22 @ 18:03:44
Postat av: ma

Nyfiken!!!

2008-11-23 @ 14:17:43
Postat av: Ida

Sandra - Ah, någon hänger med! :)



ma - Uuum, men vis av erfarenheten från mitt senaste lilla äventyr med den Belgiske doktoranden kommer jag inte yppa NÅGONTING! :)

2008-11-24 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0