Argh!

Jag försöker logga in på mitt handelsbanken konto men det går inte! Jag har testat alla de kombinationer som verkar rimliga vad gäller lösenord, men skiten vägrar ändå fungera. Knappen 'Har du glömt ditt lösenord' hjälper föga eftersom enda sättet att få ett ny lösenord är att antingen logga in eller till sitt bankkontor. Eftersom det är 6347 km mellan Toronto & Stockholm & således endast 7065 km mellan mig & handelsbanken i Lycksele kan jag ju lika gärna bara skjuta mig själv. Det känns mindre plågsamt. Kom igen lilla huvud, kom ihåg, kom ihåg! Jag begriper inte, jag har ju alltid haft värdens simplaste system för att komma ihåg koder så hur i helsike kan jag inte komma in på det idiotiska kontot nu?! Andas... ska knata iväg & koka lite te så kommer allting att lösa sig sedan. Allting... 

Kommentarer
Postat av: mgs

...har du testat totte?

2008-11-14 @ 22:57:13
Postat av: Ida

Ja men va faaan, du kan ju inte bara lägga ut det så där! Men nej, i detta fallet råkar totte inte vara mitt lösenord, jag vet för jag har testat...

2008-11-14 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0