Ehum, oj då...

So, jag svarade på mailet från doktoranden i fråga & mildrade ned min handledares kritik något enormt (bland annat använde jag inte ord som bullshit & absolutely fucking ignorant) men lyckades ändå trampa personen i fråga på tårna. Suck, forskarvärlden är ju som den är. Mitt mail föll på att jag rekommenderade honom en referens som han kyligt förklarade att han var mkt väl medveten om. Nu kan man ju argumentera att om han nu hade koll på den så är det ytterst märkvärdigt att den inte förekommer i artikel över huvud taget, men den vägen tänker jag inte gå. Istället ska jag knata iväg & klättra lite så får svaret vänta till imorgon, ibland behöver saker & ting ligga till sig lite så att man inte springer iväg & gör något som man sedan ångrar bittert. Jag kan tycka att han brister hur mkt som helst, men jag är inte ute efter att skaffa akademiska fiender på detta stadiet. Det sparar vi tills mina anslag ligger på den nivån att jag kan köra över vem det än passar mig! :)

Kommentarer
Postat av: mgs

Jag ger upp, jag har försökt förstå alltihop men tydligen har min hjärna reducerats till ett sudd som tycker Paris Hilton är en bra skådespelerska.



Nu ska jag väldigt konkret presentera vad mitt sudd kommit fram till:

-Styckpriset för en biljett kostar 15 CAD

-För tre personer kostar allt 45 CAD

-15,3 CAD är värd lika mycket som 100 SEK

-6,5 x CAD = värdet i SEK

-45 CAD x 6,5 ~ 300 SEK (Totalt för tre pers)



Jag har haft stora problem, skrivit, raderat och börjat om på detta inlägg tre gånger nu. Kan du boka biljetterna och välja det mest lämpliga sättet för dig att hämta ut dem på? Jag kommer kompensera dig, jag vill bara sova nu så att mitt sudd kan ladda...suck...sitt batteri.



http://www.ticketmaster.ca/Jon-Lajoie-tickets/artist/1247782



Klicka bara på find tickets brevid The Horseshoe Tavern





2008-11-18 @ 06:22:03
Postat av: Ida

Du tycker att Paris Hilton är en bra skådespelerska? Oh my... Vad har dina elever gjort med dig? Oki, jag försöker fixa biljetterna, men du måste komma ihåg att checka mitt lösenord med banken. Also, är detta lämpat för mamma? En liten fågel kvittrade i mitt öra att Jon är lite lätt vulgär... Jag bokar in oss på en föreställning av Torontos symfoniorkester medan jag inväntar ditt svar. Kram!

2008-11-18 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0