How I got my medication...

Att befinna sig i ett land utan giltiga immigrationsdokument blir förövrigt synnerligen intressant när man blir sjuk. För vips inser man lite så där småskärrat att man står utanför det sociala skyddsnätet. Tur i oturen så var jag nu inte den enda som drabbades av halsfluss, på något obegripligt vänster lyckades han som alltid får mig att le också plocka upp denna underbara lilla åkomma. So, eftersom man inte får vara dum tillbringade han först 4 timmar på en walk in klinik i lördags -fick konstaterat halsfluss & checkade ut medicinen, & sedan 3 timmar på en annan klinik igår med samma resulat. Två kurer penicillin till två sjuklingar, check på den!

Kommentarer
Postat av: mgs

Snatch that shit!

2008-11-04 @ 23:58:53
Postat av: Ida

Yes, jävlas systemet med mig lurar jag det! Well, han gör... det är ju inte jag som fixar medicinen, moi är enbart the master mind behind. :)

2008-11-05 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0