Kanske, kanske, hoppas, hoppas!

Vid elva-tiden i dag kom Flatty & 'hälsade på', dvs hon kom förbi för att äta. Efter att ha pressat torrfoder som om liemannen stod & lurade bakom kylskåpet panikade hon bort till dörren & stod & dog eftersom ingen kom & öppnade omedelbart. Vilket fick Isolde att besluta sig för att det helt enkelt fick vara nog, nu var det dags för att göra Flatty tam. Sagt & gjort, Isolde försökte plocka upp Flatty under ca 10 minuters tid. Har nog sällan sett ett så panikslaget djur som Flatty & när Isolde tillslut gav upp & öppnade dörren såg jag bara ett grått streck som svichade ut. Lite irriterande, lite underhållande. Anyway, Isolde deklarerade sedan att hon var trött på att bli behandlad som hin håle & att det kanske är dags att skaffa en ny katt igen. Moi hoppas, hoppas, hoppas! Å så underbart det hade varit med en jul med en kattunge eller två! En liten dunboll med öronen på sidorna, runda ögon & virrigt gång... Kattungar är koncentrerad ljuvlighet, små underverk i charm & grace - tillsammans med varma vantar & snöflingor tillhör de endel av de saker som gör livet värt att leva...

funny pictures of cats with captions 

Kommentarer
Postat av: mgs

Heej igen, till Jon Lajoie, hur många biljetter tycker du jag ska boka? Hehe, jag insåg nu att man måste vara 19+ för att ens få se showen vilket jag tycker är ett bra tecken!



Det kommer kosta $45 så det är ingen big whip, typ 300 spänn.



Vi hörs!

2008-11-17 @ 00:02:18
Postat av: Ida

$45 för dig, ma & mig då? Eller? I annat fall är det rätt dyrt med Toronto mått mätt.



Anyway, tror att det blir bäst om du bokar för oss tre - en sista familjekväll innan ni åker igen.



Kram!

2008-11-17 @ 21:33:40
Postat av: ma

19 år!!! Är det något för mig?

2008-11-17 @ 21:45:17
Postat av: Ida

Ärligt, jag vet inte... Men Magnus vill se det & jag känner att så mkt av ens liv kan det ju inte vara som jag kastar bort! :) Passar det inte oss så tror jag att vi kan ha roligt iaf, & i värsta fall kan vi ju alltid gå ut & vänta på något Starbucks i närheten.

2008-11-17 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0