Länge sedan sist...

Nu kör vi en dagens eftersom det var evigheter sedan sist & eftersom jag är uttråkad. Mest pga av det senare skället... Den artikel som jag läser just nu handlar om Pediastrum (alger) & enda anledningen till att jag läser den just nu är att jag måste uppdatera mig på detta område för mina elevers skull. Eftersom jag vet att mitt forskarryck bara kommer att bli värre under den närmaste tiden tvingar jag mig själv att läsa detta nu innan jag är räddningslöst förlorad & mina elever lämnas vind för våg. Vad gör jag inte för de små nötterna?!


Klänning - Smart Set
Linne - Marwin
Stumpbyxor - ballerina trikåer, mkt bättre än vanliga strumpbyxor!
Bälte - ma's
Stövlar - Michael Kors
Väska - Banana Republic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0