Lite roligt...

Jörg & moi har kanske inte så där vansinnigt mkt gemensamt så när vi väl tillbringar mkt tid tillsammans utan att arbeta så pratar vi först arbete, sedan lite mer arbete & tillslut klättring. Nu är inser väl han att klättring inte är den absolut ultimata sporten för mig att hålla på med (störtar jag mot min död har han ju liksom slängt pengarna i sjön, eller iaf utför ett stup) men eftersom han ser att jag mår bra av det har han förlikat sig med tanken (ingen handledare vill ha mentalt ostabila doktorander, det slutar lätt i katastrof). So, idag erbjöd han sig att sätt upp en pull up bar i labbet så att jag kan öva på chin ups ifall att jag behöver något att pyssla med under eventuella väntetider... Eftersom det gäller att smida medan järnet är varmt tackade moi snabbt ja till detta. För eller senare kommer han ju nämligen att sluta att vara irriterad på min andre handledare & den Belgiske doktoranden så det gäller att ta vara på vad man kan få medan tid är. :) 

Kommentarer
Postat av: mgs

Niiiice Mac!

Fan, dom gör så jävla koola grejer men! kom ihåg vad jag sa om Apple...kom ihåg

2008-11-22 @ 15:38:15
Postat av: mgs

Det bådar gott för du kom ihåg vad jag sa om PK

2008-11-23 @ 00:44:50
Postat av: Ida

Ehum... men nu är det lite blankt... vilket kan bero på att jag hyser mer fear and respect för min handledare än Apple-gubben. Ingen rolig tanke det heller i & för sig... ;)

2008-11-24 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0