Håller du med?

Oh Jo! Du vet den där personen som vi bara skakat på huvudet åt, den där människan som bara är bortom allt & som vi för en gångs skull saknar ord för att beskriva - jag har slutligen kommit fram till något som ger uttryckt för vad jag känner (delvis, det finns mer som saknas & behöver diagnostiseras, men jag ser på det som en bra start)!

Beskäftig!

Definitionen av ordet är att man vill pracka sin egen uppfattning på andra, att oombedd berätta för dem hur de bör leva sin liv. Känner vi igen det kanske? Feedback, är jag rätt ute? :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Hmmm, ja, jag tror du är på rätt spår =)

2008-11-28 @ 21:33:59
Postat av: Ida

Skratt! Var så glad när jag kom på det! :) Fast som sagt, mkt fattas fortfarande... men jag ser på det som en liten bit i ett pussel som jag (& världen) klarat mig utan!

2008-11-28 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0