Me and the boys...

Igår på TCA var Jaime, Paul & moi galet övertrötta, ie inte direkt jätteseriösa utan mest bara väldigt skrattiga & trammsiga.

Moi (vänder mig mot Paul för att han ska checka om jag knutit in rätt) - Looking good?
Jaime - Looking great, but we're here for climbing
Paul - Yes, you look marvelous, but Jaime's right
Moi - Sigh, you two... Is the double 8 right?
Paul - Yes darling
Moi - Oki, climbing

Jaime (när jag är ca 2 meter upp) - Looking good!
Paul - Ah, stealing my words you are little one!
Moi - I know I do, that's the reason why I have double sets of boys!



& ikväll är det dags för sett nr.2 - mina poker killar. Ikväll blir det moi & 8 av dem, hoppas stort på att jag ska klara av att spöa åtminstonde Ali! :)

Kommentarer
Postat av: Ma

2008-12-02 @ 17:15:29
Postat av: Martin

Nå... hur gick det då? Jag hoppas att du försvarade de blå-gula färgerna =)

2008-12-02 @ 17:16:53
Postat av: Martin

Nå... hur gick det då? Jag hoppas att du försvarade de blå-gula färgerna =)

2008-12-02 @ 17:18:14
Postat av: Martin

Nå... hur gick det då? Jag hoppas att du försvarade de blå-gula färgerna =)

2008-12-02 @ 17:18:50
Postat av: Martin

Okej... din blogg buggar... =)



Martin... igen...

2008-12-03 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0