Michael Kors!

Whii, är så lycklig över mina nya stövlar! Efter att ha tjurat mig igenom förra vintern (för att just de stövlarna som jag tillslut beslutat mig för att ignorera priset på visade sig vara slutsålda i min storlek) äger moi nu slutligen ett par Michael Kors stövlar! Absolut bäst av allt, betalade $100 för dem istället för $400! Oh, jag kommer att gotta mig till den dag jag dör! Anledningen till att jag lyckades få dem så billigt var att jag & Isolde råkade snubbla in på en Ice rea. Tydligen är konceptet att allt är apbilligt de första 10 minuterna, precis då vi råkade vara där. Kan ju inte påstå att jag helt & hållet greppar konceptet, but hey om någon är villig att sälja ett par märkes stövlar till mig för ett vrakpris så är inte jag den som står & ifrågasätter det hela. Oh no, I'm just so happy, happy, happy!


Kommentarer
Postat av: Jo

Åh så fina! Grattis till vrakpriset! =)

2008-11-11 @ 20:07:38
Postat av: Ida

Tack, jag måste erkänna att jag är lite kär! :) Ytterligare en trevlig detalj är att jag bara behövde betala 'extra' skatten på de 100 dollarna, vilket gör ganska mkt eftersom den ligger på 13-14%!

2008-11-11 @ 20:26:56
Postat av: Maja

Åh vilka snygga! Jag är så sugen på att köpa mig nya skor!

2008-11-12 @ 20:36:30
Postat av: Ida

Tack, sedan sist så har jag hunnit bli ännu mer förtjust i dem. Kan mkt väl vara mitt bästa skoköp hitintills (& det är att säga ganska mkt!).



Är du sugen på nya skor så vänta tills mellandagsrean i Umeå startat & köp på dig något fint då, inte så vansinnigt långt kvar dit & rea är som sagt alltid trevligt! :)

2008-11-13 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0