Mommi dear...

Iiirk, mamma... jag vet att du ville att jag skulle försöka fixa ett hotell åt er, men nu har jag letat runt på nätet & det finns en hel massa & jag vet verkligen inte vad du & bror är ute efter. So, lättast är om du parkerar Magnus & dig framför google & knapprar in något i stil med 'accommodation, the annex, Toronto'

Området som jag bor i kallas alltså för the Annex & det är nog bäst om ni bor någonstanns i närheten eftersom det underlättar när vi ska ge oss ut på upptåg + att det är en trevlig, trygg, del av staden. 

Isolde rekommenderade ett ställe som heter Madison Manor

www.madisonavenuepub.com/madisonmanor 

& det ser ju rätt mysigt ut på bilderna, men jag har en vag känsla av att jag varit på ett ställe som heter the Madison en gång & även om det var en MKT trevlig kväll så kanske det inte är super om man är lättväckt... Hm, ett litet varningens ord alltså. Jag är bara ett telefonsamtal bort ifall att ni vill ha support. Kram! 

Kommentarer
Postat av: ma

Jag skall kolla Madison Mano på nätet. Det finns väl öronproppar att köpa i Canada också. Jag vill inte bo i något råtthål, men om det inte funkar på ett ställe så flyttar vi på oss. Vi har bara våra kappsäcker att släpa på. Huvudsaken är att vi bor nära dig. Ma

2008-11-14 @ 21:33:10
Postat av: Ida

Jo det är klart, dessutom så är min erfarenhet av hus här att de inte överför ljud så där jättebra. & som sagt, man kan ju alltid flytta på sig. Sedan så åker Julia tillbaka till Tyskland den 10:e så sista natten hade det varit jättemysigt om vi alla trängt ihop oss under 'mitt' tak! Kram!

2008-11-14 @ 21:40:49
Postat av: ma

Jag har tittat på Madisin Manor och rummen där. Det går bra med ett standard rum med 2 skilda bed och en bra frukost. Vi kommer nog inte att vara där så mycket så det är inte värt att lägga massa pengar på rummet. Kan du boka i förväg ett par nätter där så har vi tak över huvudet när vi kommer, om du inte kommit på något bättre förslag. Det vore jätte kul om vi kunde vara hos dig sista kvällen. Kram

2008-11-15 @ 20:20:30
Postat av: Ida

Oki, jag bokar ett par nätter så får vi se sen hur det känns. Kram!

2008-11-15 @ 21:01:30
Postat av: Ma

Tack, det blir bra.

2008-11-16 @ 09:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0