My new project...

Eftersom moi läser artiklar på ett lite småmaniskt vis har jag hunnit fylla 11 pärmar sedan jag kom hit till Toronto, & för någon dag sedan insåg jag att jag måste ordna upp dem enligt ett lite simplare system än vad jag har just nu. Sagt & gjort, köpte på mig färgglada små kort & varje upptänklig färg som fanns för överstrykningspennor & satte igång. Nu har jag arbetat med detta i tre dagar & jag ska börja på F. Det är så fruktansvärt hopplöst tråkigt att jag mentalt förflyttat mig tillbaka till 1999 när jag jobbade min första sommar på ett bibliotek & tvingades märka om böcker under 3 veckors tid eftersom alla böcker var tvugna att registreras i ett datasystem innan 2000. En klar fördel är dock att min handledare nu inte bär Birkenstock sandaler & låser in mig på mitt kontor för att sedan cykla hem eftersom han glömt bort mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0