So, how to deal with it...

I sedvanlig ordning när jag är nervös/stressad så måste jag hålla mig sysselsatt. Dagen har därför ägnats åt att tvätta kopiösa mänger tvätt, städat & bäddat rent, handlat & läst litteratur om hur man skall bli en bättre lärare på universitetsnivå. & nu sitter jag här & missbrukar Chloraseptic (halstabletter) eftersom jag inte har några tuggummin att nervositetsförbruka. Nu råkar Chloraseptic vara apäckligt så jag ser ju lite milt fram emot att få packa ihop mina prylar om en timme eller så & dra till TCA för att klättra med Jaime. Behöver verkligen avreagera mig. Vet att jag kommer att klättra kopiöst dåligt eftersom jag inte varit där på mer än en vecka, & jag fortfarande känner av halsflussen, men idag spelar det ingen roll. Faktum är att det bara är bra om det går lite dåligt, då får huvudet något annat att syssla med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0