So, what happened this weekend?

Lördag var officiell bakdag i huset. Vilket kan jämnställas med kaos: yttepyttekök & tre kvinnor som har helt olika uppfattningar om måttenheter, men som samtliga är förvirrade, leder lätt till smärre missöden. Moi lyckades iaf efter lite möda & slit tåta ihop luciamuffins med saffran & russin & kunde sedan fly fältet eftersom jag gjort vad som krävdes. Travade bort till AC (Atletic Center) & tränade en timme för att arbeta bort bilden av Isoldes fudge ur huvudet. Sedan blev det språngmasch tillbaka, snabbtillfixning & tokkut till tunnelbanan för ACC's (Alpine Club of Canada) årsmöte. Glömde naturligtvis kameran hemma & den enda bilden jag har kunnat hitta har jag snott från Paul's facebook...



Kvällen kan iaf sammanfattas med att Paul & Sandra fick var sin utmärkelse för allt arbete de gjort för klubben, alla drack apmkt öl & Ron & Helen vann otroligt nog var sitt presentkort till Joe Rockheads (det var alltså flera hundra lotter med i dragningen & så fick det var sitt, ie it's mean to be!)! Sedan blev vi alla lite smånostalgiska över slide-showen som de körde i slutet - Martin vi saknar dig massor!


Kommentarer
Postat av: Martin

... jag saknar er också...



Hälsa alla att jag hoppas att vi ses snart!!



Många kramar!

2008-11-25 @ 08:46:19
Postat av: Ida

Du skulle ha varit där, så många bilder av oss alla från i somras - Bon Echo, Buffalo Craig... alla blev verkligen helt 'Oh, Martin... why isn't he here, he should be here with us and laugh at the photos!'



Jag ska hälsa, just nu kör jag språklektioner med Jaime & Paul. Jaime är väldigt bra på att säga brun & blå men kan inte för sitt liv säga röd. Istället blir det rörd, jag med mitt lilla problem gällande färgen gul gottar mig naturligtvis något helt ofattbart! :)



Hälsa Lotta & massa kramar!

2008-11-25 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0