The prima ballerina takes off!

Nu ska jag hasta bort till AC för min sista balettlektion! And I'm happy, oh so happy! Efter ikväll har jag klarat av min grundkurs i balett, ie dags att testa på nya spännande former av idrott! Nu håller vi bara tummarna för att jag sätter dansen, att jag klarar av att förmedla känslan av att få en första kyss under brinnande krig. Jepp, vi dansar till filmmusik - närmare bestämt musik från Pearl Harbor. Eftersom moi älskar filmmusik ligger just den skivan i någon av mina biljarder kartonger hemma hos ma & pa så jag är relativt bekant med sången i fråga (har ju som bekant en tendens att lyssna sönder sånger, lyssna sönder dem för andra dvs, själv blir jag ju aldrig less). Vi låtsas att det hjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0